Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013

Παγωμένο γιαούρτι με 5 υλικά

Είχα την ευκαιρία αυτό το καλοκαίρι να δοκιμάσω τα περίφημα frozen yoghurt με τα οποία έχουν όλοι λυσσάξει και ενθουσιαστεί λες και είναι μάννα εξ ουρανού. Καινούρια καταστήματα ξεφυτρώνουν συνέχεια σαν τα μανιτάρια, χρησιμοποιώντας κάτι φανταχτερές και ελκυστικές εκφράσεις όπως :  έχει χαμηλές θερμίδες, χαμηλά λιπαρά, έχει γιαούρτι και είναι πολύ υγιεινό.

Και εγώ σαν κοριτσάκι που θέλει να φαίνεται καλλίγραμμο και λαμπερό το καλοκαίρι, ένα απόγευμα που με είχε πιάσει η μανία για κάτι γλυκό, στερήθηκα το αγαπημένο μου παγωτό σοκολάτας ή αυτό εδώ και αγόρασα ένα frozen yoghurt. Στο μαγαζί όταν γέμιζα το μπολάκι μου Του έβαλα και χίλια μύρια μπισκοτάκια-φρουτάκια-σιροπάκια και το έκανα χολιγουντιανή υπερπαραγωγή. Μου κόστισε αρκετά προς μεγάλη μου έκπληξη, αλλα αυτό δεν με ενόχλησε γιατί σκέφτηκα ότι θα είναι καταπληκτικό μιας και βλέπω πολλούς να κυκλοφορουν με ένα τέτοιο στο χέρι. Το δοκίμασα. Τα "μπιχλιμπιδάκια" με τα οποία το στόλισα, ήταν καταπληκτικά ομολογώ. Δεν τα χόρταινα στην ποικιλία τους και στους συνδυασμούς τους...Ως εκεί όμως. Το γιαούρτι μου πέρασε σχεδόν αδιάφορο. Ήλπιζα οτι θα έχει έστω μια υποψία της ευχάριστης δροσιάς του στραγγιστού γιαουρτιού . Καμία σχέση δεν είχε με αυτό. Ένιωθα περισσότερο την βουτυράτη επίγευση της σαντιγί στον ουρανίσκο, παρά τη φρεσκάδα του γιαουρτιού. Για την ακρίβεια αδυνατούσα να το γευτω.
Διάβασα επίσης αργότερα, ότι δεν είναι τόσο αθώο όσο πίστευα, οπότε και δεν το αναζήτησα από τότε.

Χθες το απόγευμα όμως μόλις είχα τελειώσει το ξεπακετάρισμα της μετακόμισης και ήθελα να εγκαινιάσω το νέο μου σπίτι με ένα φρουτένιο γλυκό. (να δοκιμάσω την καινούρια μου κατάψυξη ήθελα για να είμαι απόλυτα ειλικρινής).
Αυτό το παγωτό γιαούρτι είναι  ονειρεμένο! Είχε μια γενναία δόση από γιαούρτι χαμηλών λιπαρών ,ήταν παγωμένο και είχε την γεύση από το απόλυτο φρούτο αυτής της εποχής, του ροδάκινου.
 Γίνεται με μόλις πέντε υλικά, και είναι ότι πιο δροσερό για τα υπόλοιπα καυτά απογεύματα που περνάμε, μέχρι να μπεί για τα καλά το φθινόπωρο.


Υλικά:
4 μεγάλα και ώριμα ροδάκινα ξεφλουδισμένα
1/2 κούπας μέλι (εγω χρησιμοποίησα πευκόμελο)
ελάχιστη σκόνη κανέλας
1 κιλό γιαούρτι στραγγιστό 2%
1 1/2 κουταλάκι εκχύλισμα βανίλιας


Εκτέλεση:

Κόβουμε τα ροδάκινα σε 8 κομμάτια το καθένα, τα στρώνουμε σε ένα ταψί, τα πασπαλίζουμε με την κανέλα και λίγο μέλι και τα ψήνουμε στο γκρίλ για 8 λεπτά περίπου, μέχρι να αρχίσουν να καραμελώνουν και να είναι πολύ μαλακά. Όταν είναι έτοιμα τα βγάζουμε από το ταψί και τα αφήνουμε να κρυώσουν.

Ρίχνουμε στο μίξερ χειρός όλο το γιαούρτι, το μέλι, το εκχύλισμα βανίλιας και τα ροδάκινα και τα χτυπάμε μέχρι τα ροδάκινα να έχουν διαλυθεί. Εγώ προτίμησα να αφήσω μερικά κομματάκια, γιατί μου αρέσει η υφή τους.

Βάζουμε το χτυπημένο γιαούρτι με τα ροδάκινα στο ψυγείο για τουλάχιστον 6 ώρες.

Ρίχνουμε όλο το μείγμα στην παγωτομηχανή και ακολουθούμε τις οδηγίες του κατασκευαστή. Σερβίρουμε αφού το αφήσουμε για 10 λεπτά στο ψυγείο.

Καλή επιτυχία!



3 σχόλια:

  1. Πολύ γλαφυρή η περιγραφή στο κείμενο σου όσο νόστιμο είναι και το παγωτό σου!

    Όσο για τα "frozen..." κ.λπ. έχεις απόλυτα δίκιο. Δεν είναι και τόσο αθώα τελικά, εκτός όλων των άλλων. :(

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kai me psita rodakina?????!!!!!
    Teleio tha einai!!!
    Kai poly drosistiko!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, και με νεκταρίνια στα κάρβουνα, όπως τα ψήνεις εσύ, θα είναι τέλειο!

      Δεν το φτιάχνεις να με καλέσεις;
      Z.

      Διαγραφή

Μου αρέσει πολύ να διαβάζω τα σχόλια σας!