Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

Μαθηματα γαστρονομιας στο coursera

Αγαπητοι μου συνbloggers,

Σήμερα δεν θα αναρτήσω συνταγή, γιατί σε μια απο τις πολυωρες αναζητησεις-αποχαυνωσεις μου στο ιντερνετ, στις οποιες απο άλλες αναζητήσεις ξεκινάς και σε άλλες καταλήγεις, ανακάλυψα ένα παρα πολυ ενδιαφερον site, το οποίο οφείλω να μοιραστώ μαζί σας!
 
Καποια στιγμή, αναζητούσα σεμινάρια-μαθηματα γαστρονομίας, και μου εμφανισε την ιστοσελιδα coursera.org .
Είναι μια ηλεκτρονική πλατφόρμα στην οποιά ειναι συνβεβλημένα πολλά πανεπιστήμια απο όλο τον κόσμο, και παραδίδουν καποια μαθήματα υπο την μορφή σεμιναρίων! Η εγγραφή ειναι πολυ απλή (ενεργοποιειται μόνο με ένα email) και απο εκει και πέρα σου ανοίγεται ένας τεράστιος κόσμος μάθησης! Εγώ εχω δηλώσει να παρακολουθήσω καμια 15αρια, απο προγραμματισμό, μέχρι παιδαγωγική και κοινωνική ψυχολογία....Το μόνο ελάττωμα είναι ότι τα μαθήματα είναι στα αγγλικά (με αγγλικους υπότιτλους), αλλα είναι και ευκαιρία να ξεσκονίσουμε και τα αγγλικά μας και να δικαιολογήσουμε τα φροντιστηρια που κάναμε τόσα χρονια!


Τα μαθήματα είναι τελείως δωρεάν και στο τέλος του σεμιναρίου παιρνεις και μια βεβαίωση, ότι το παρακολούθησες με επιτυχία!η μόνη υποχρέωση που έχεις είναι να παραδίδεις μια εργασιούλα την εβδομάδα και να παρακολουθείς καποια μικρα βίντεο, δηλαδή τις διαλέξεις του καθηγητή.

Γιατί τώρα σας το λέω αυτό θα αναρρωτιέστε...
Σε 6 μέρες απο σήμερα ξεκινάει ένα course με τίτλο the Science of Gastronomy που φαντάστηκα ότι μπορεί να σας ενδιαφέρει. Το course αυτό γίνεται απο το πανεπιστήμιο του Hong Kong .
Φαίνεται πολύ "ψαγμένο", εγώ έχω ενθουσιαστεί και ανυπομονώ να αρχίσουν τα μαθήματα!

(την εικόνα ακριβώς απο πάνω μου την εμφανίζει σε αναζήτηση του course, οποτε φαντάζεστε τι επίπεδο θα έχει!)

Ελπίζω να γίνουμε συμμαθητες...

1 σχόλιο:

Μου αρέσει πολύ να διαβάζω τα σχόλια σας!